A Magyar Asztalos és Faipar a hazai fa- és asztalosipar havonta megjelenő szakmai folyóirata volt, amely 1990 óta szállította a legfrissebb híreket, szakmai és gazdasági információkat, a hazai és külföldi rendezvényekről szóló beszámolókat.
                            
                            
                            A korábbi print, majd a későbbi online kiadvány 2023-tól új formában él tovább: a portálon ad tájékoztatást a szakembereknek – a már említett témákon felül – a mindennapi munkához szükséges alapanyagok, szerszámok és gépek terén piacra kerülő újdonságokról, melyek segítenek döntést hozni az anyagbeszerzések és a beruházások terén.
                            
                            Az Asztalos divízió aktív elemei: 
                        
                            
                                Az autófenntartó ipar szakmai lapja, az 1991-ben alapított AutoSzaki jogutódja,
                                az Autotechnika és online felülete a jövőben is elkötelezett az iparág számára
                                legfontosabb információk, hírek és know-how hiteles közvetítésében.
                            
                            
                            A járműfenntartó-ipari konkrétumok, a már másnap pénzzé tehető javítási információk teszik kedveltté a lapot a szakszervizek és szakemberek körében. A szervizek, szakműhelyek felszereléséhez, a műszer-, berendezés-, és szerszámállományuk bővítéséhez és fejlesztéséhez – a beszállítók üzleti ajánlatain túl – az Autótechnika tanácsokkal, szakszerű termékismertetőkkel is hozzájárul. Az Autótechnikában a szakmai információk kiegészülnek rendeletek magyarázataival, a felügyeleti főhatóságok híreivel és előírásaival, továbbá egyesületek és szövetségek híreivel is.
                            
                            Az Autós divízió aktív elemei: 
                        
                            
                                A Széchenyi Alumni Magazin a győri Széchenyi István Egyetem közösségépítő “öregdiák lapja“, amely 2022-ben ünnepelte tizenöt éves jubileumát.
                            
                            
                            A negyedévente megjelenő magazin célja, hogy összehozza és megerősítse a volt és jelenlegi hallgatók több tízezer fős közösségét. A prémiummagazin a felsőoktatási intézmény aktualitásait szem előtt tartva mutat be olyan oktatókat, hallgatókat, valamint széchenyis diplomával rendelkező, sikeres életúttal bíró szakembereket, akik munkájukkal/életükkel/hobbijukkal példaképül szolgálhatnak.
                            
                            Az elegáns kivitelű, exkluzív szakmai tartalommal rendelkező közösségépítő kiadvány egyre szélesebb körben jelenik meg a politikai és gazdasági döntéshozók, a vállalatvezetők és vállalkozók kezében is.
                        
                            
                                A Látni és látszani az ORFK Országos Baleset-megelőzési Bizottság és az XMEDITOR
                                közös közlekedésbiztonsági kampánya, amely 2012 óta törekszik arra, hogy a
                                balesetmentes közlekedés érdekében felhívja a figyelmet a látás és láthatóság
                                kiemelt fontosságára.
                            
                            
                            A balesetmegelőzés jegyében elsősorban szervizek és optikák csatlakoznak, amelyek térítésmentes ellenőrzést végeznek az autósok és más, a közlekedésben résztvevő szereplők számára – a téli felkészülés jegyében. Cégünk végzi az országos kampány tervezését és kommunikációját is, mely integrált kampányként online és offline felületeken egyaránt látható.
                        
                            
                                Az ország legnagyobb szabadtéri tárlatát hoztuk létre 2021-ben Győrben. A város
                                ekkor ünnepelte szabad királyi várossá válásának 750. évfordulóját.
                            
                            
                            A pandémiás időszakban is reményekkel telve vállalkoztunk arra, hogy nem az
                            embereket hívjuk a művészet szentélyeibe, hanem a művészetet visszük el az emberek
                            közé.
                            
                            750 alkotás – 500 négyzetméteren – 7 hónapon át – 3 helyszínen.
                        
                            
                                Országos szinten is jegyzett eseménnyé nőtte ki magát a győri Médiabál, amelyet 2020-ban már 17. alkalommal rendeztünk meg.
                            
                            
                            Ezen az estén a művészet, a média és a közélet képviselői találkozhatnak egymással, hogy kötetlenül érezzék jól magukat. A több száz vendég nívós produkciók láttán és hallatán szórakozik és épít akár szakmai kapcsolatokat is kötetlen formában – évről évre mindig új tematika alapján.
                        
Termékeink, rendezvényeink, melyeket ugyan el kellett engednünk, de kiemelt szerepet játszottak abban, hogy oda jussunk, ahol ma vagyunk.