Teljes arculatfrissítés a győri egyetemen
arculat
design
UX/UI
Színre színt
Akár teljesen új arculatot szeretnél, akár csak frissítésről van szó, emlékezeteset alkotunk. Nemcsak számodra, hanem a célközönségednek is.
Vibrálóan vagy lágyan magával ragadó kreatívok, márka- és platformorientált design és all-size UX/UI, amivel minden felületen kimaxoljuk a felhasználói élményt.
A feladat.
Eljött az idő, hogy az időközben több tudományággal, új karokkal bővülő, a nemzetközi térben is erősödő intézmény megújítsa arculatát.
A megvalósítás.
A hagyományokra és értékekre épülő új arculat, s benne a logó egyaránt szimbolizálja az egyetemet, az intézmény nemzetköziségét, a várost és a természetet.
A feladat.
A pandémiás időszakban is reményekkel telve vállalkoztunk arra, hogy a művészetet „elvigyük” az emberekhez.
A megvalósítás.
Sötétedés után, több helyszínen, óriásfelületeken a vetített anyag fényjátéka által a kék sötétebb árnyalataival és meleg színekkel játszottunk, ezzel is érzékeltetve az esemény üzenetét.
A feladat.
A HUNGEXPO kiállítás kreatívjaival az adott év tematikája alapján egyszerre megszólítani a kiállítókat, a szakmabelieket és a látogatókat.
A megvalósítás.
Olyan key visualok és mutációk készítése, melyek üzenete az integrált kampány minden elemén célba érnek.
A feladat.
A HUNGEXPO kiállítás kreatívjaival az adott év tematikája alapján egyszerre megszólítani a kiállítókat, a szakmabelieket és a látogatókat.
A megvalósítás.
Olyan key visualok és mutációk készítése, melyek üzenete az integrált kampány minden elemén célba érnek.
A feladat.
A HUNGEXPO kiállítás kreatívjaival az adott év tematikája alapján egyszerre megszólítani a kiállítókat, a szakmabelieket és a látogatókat.
A megvalósítás.
Olyan key visualok és mutációk készítése, melyek üzenete az integrált kampány minden elemén célba érnek.
A feladat.
A HUNGEXPO kiállítás kreatívjaival az adott év tematikája alapján egyszerre megszólítani a kiállítókat, a szakmabelieket és a látogatókat.
A megvalósítás.
Olyan key visualok és mutációk készítése, melyek üzenete az integrált kampány minden elemén célba érnek.
A feladat.
A HUNGEXPO kiállítás kreatívjaival az adott év tematikája alapján egyszerre megszólítani a kiállítókat, a szakmabelieket és a látogatókat.
A megvalósítás.
Olyan key visualok és mutációk készítése, melyek üzenete az integrált kampány minden elemén célba érnek.
A feladat.
2017-ben Győr adott otthont az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválnak (EYOF), amelynek logó- és éremtervezéséért az ügynökségünk felelt.
A megvalósítás.
A logó színében a város és az esemény kulturális sokszínűségét, a formai elemek az apró kis lépések célig tartó sokaságát, míg az Y a feltörekvő Y-generációt szimbolizálja a maga optimizmusával és határtalanságával.
A feladat.
A teljes Autotechnika márka arculatfrissítése a jelenlegi és jövőbeli autó- és fenntartóipar irányzatait tükrözve.
A megvalósítás.
A digitalizáció és e-mobilitás hajtotta ipar volt a fókuszpont az arculatfrissítés során, aminek köszönhetően egy modern, minimalista, elsősorban digitális platformokra optimalizált dizájn született, amely színvilágában is a frissességet hordozó zöldebb árnyalatot kapta.
A feladat.
Az adott évben érvényes tematika szerinti bálhoz kapcsolódó teljes körű arculatfrissítés és event dizájn.
A megvalósítás.
Minden évben úgy alkotjuk meg a báli arculatot és event designt, hogy a nyomtatott és digitális felületeken egyaránt sokszínűen alkalmazhassuk. Az utóbbi időben a digitális event design felületek miatt kiemelt figyelmet kapott a motion design is.
A feladat.
Olvasói és előfizetői minták alapján is indokolt az erőteljesebb online jelenlét, melyhez nemcsak a magazint, hanem a portált is igazítani szükséges.
A megvalósítás.
Nemcsak küllemében, hanem funkcionalitásában is megújult a portálunk, melyen a könnyebb navigálás mellett új előfizetési és vásárlási lehetőségeket is biztosítunk –az eltérő igényeknek megfelelően.
A feladat.
Egy informatikai cég erős weboldal nélkül csupán félkarú óriás – a feladat adott.
A megvalósítás.
Új köntösbe csomagoltuk informatikai partnerünk online megjelenését, ahol az üzleti szolgáltatásokon túl blogcikkek és videós tartalmak is növelik a nagymúltú cég látogatói forgalmát és hitelességét.
márka aktivitás
tartalomgyártás
kampányok
Mi leszek, ha nagy leszek?
Feedeket uraló posztok, headline blokkokban küzdő copyk, platformspecifikus megjelenések vagy azokon átívelő, országos integrált kampányok.
Ez az, amit célközönségtől függően, de minden márka megérdemel!
Amennyiben az elköteleződésről van szó, az ajándékozás se okozzon több gondot. Akár munkatársi jutalmazásról, akár ügyfélértékelésről, netán kiállítási vagy egyéb repi cuccokról van szó, az utolsó pillanatban született ötletekről sem kell lemondanod.
A feladat.
Kapcsolj, mielőtt eltűnnél
A megvalósítás.
Az ORFK-OBB-vel közös balesetmegelőzési akciónk éves újragondolása, új emocionális szintre helyezve.
A feladat.
Az ORFK-OBB-vel közös balesetmegelőzési akciónk éves újragondolása, egy kis humorral fűszerezve.
A megvalósítás.
Kutatások alapján a feledékenység és szerelőre várás az indok a hiányos járművilágításra, holott a legtöbb esetben egy kis figyelem és lehetőség szerint az otthoni pár perces izzócsere-művelet már életeket menthet.
A feladat.
Az Audi Hungaria duális szakképzésének ismertebbé tétele országos szinten.
A megvalósítás.
A magas szintű képzés és oktatási környezet mellett az emberi kapcsolatok azok, amely hangsúlyozásával képesek vagyunk új dimenzióba helyezni a tanulás élményét. És hol érünk célt mindezzel? Hát persze, hogy a közösségi médiában.
A feladat.
A megújult arculat és a bővülő kampusz után az intézmény egy átfogó táblarendszer létrehozását kérte.
A megvalósítás.
Mart és nyomtatott homlokzati és szabadon álló, sötétedés után világító megállító táblák szolgálják a könnyű navigálást a kampusz területén.