Quiz, employer branding módra
vállalati kommunikáció
employer branding
PR
sajtófigyelés
Képbe hozunk
Teljes körű vállalati kommunikációs és PR-szolgáltatások, hogy tőled legyen igazán hangos a média. Ám néha a vállalaton belül is szükséges körülnézni, elidőzni. Hisszük és tudjuk, hogy az elégedett munkavállalónál nincs nagyobb érték, ezért a márkaépítés mellett az employer branding is kiemelt figyelmet kap, akár leendő, akár meglévő munkavállalókról van szó.
S még egy dolog. A reggeli hírolvasást is személyre szabottá tesszük a menedzsment számára. Ropogós, naprakész és releváns tartalmak, iparágspecifikus sajtófigyelés és hírlevélkészítés, hogy tartalmasan induljon a nap.
A feladat.
Mihez tudunk lojálisak lenni? Ezt a kérdéskört kutatta az Audi Hungaria kommunikációs területe.
A megvalósítás.
Offline employer branding kampányunkkal egy fontos emberi tényezőt, a szokásokat, hűséget vizsgáltuk a munkatársak között, amely segít még közelebb hozni az embereket a vállalati értékekhez.
A feladat.
Az Audi Hungariánál nagy hagyománynak örvendő Újraélesztés Napját támogató kreatív létrehozása és kampánytámogatása.
A megvalósítás.
Egy nagyvállalatnál rendkívül fontos, hogy közösségaktivizáló szerepet lásson el, mind a vállalaton belül és kívül. Egy újabb társadalmi szerepvállalás – pipa.
A feladat.
Autóipari partnerünk egy hosszabb időszakot felölelő, folyamatos munkatársi felvételét kellett biztosítanunk integrált kommunikációs környezettel.
A megvalósítás.
Közösségi média, egyéb online, outdoor és rádió hirdetésekkel támogattuk meg partnerünk toborzó folyamatát, melyekkel a vállalat egyik fő értékére, a baráti, családias környezetre építettünk.
A feladat.
Pest megyei partnerünk employer branding folyamataihoz kért támogatást.
A megvalósítás.
Elsősorban outdoor felületekre építettük toborzó kampányunkat a világítástechnikai vállalat számára, ahol a „Fényes jövő” nemcsak az üzleti partnerek, hanem a munkatársak felé is több, mint ígéret.
A feladat.
Az Audi Hungaria reggeli sajtófigyelése és hírlevélküldése, illetve a belsőkommunikációs platformok tartalomkezelése.
A megvalósítás.
Alapításunk óta nagyvállalati, azon belül is autóipari kommunikációban mozgunk, így pontosan tudjuk, hogy mi az, amivel folyamatosan naprakészen tartsuk a munkatársakat.
Újságírás
Kiadványszerkesztés
Lapkiadás
Rule the words
1995 óta imádjuk a nyomdafesték illatát.
Amennyiben a megfelelő célközönséget ideális értékesítési és tartalomstratégiával párosítod, továbbra is remekül működhet a print.
Akár állandó, akár szezonális, netán egyszeri jelleggel szólnál a nagyvilághoz, mindenre van ötletünk! Legyen az szűkebb vagy tágabb célközönségnek szóló kiadvány, toplistás helyeket célzó könyv – nemcsak a tartalmi, hanem a nyomdai elkészítésében is számíthatsz ránk.
A feladat.
A vállalat 30 éves hazai fennállása alkalmából készítendő kiadvány grafikai tervezése és kivitelezése.
A megvalósítás.
Mérföldkövek, amelyekre érdemes büszkének lenni – vallomások, amelyek egyszerre mélyek és szórakoztatóak – és tények, melyeket nem lehet vitatni. Tartalmas jubileumi kiadvány született.
A feladat.
LEAN kisokos készítése, hogy hatékonyabb és eredményesebb legyen a munkavégzés.
A megvalósítás.
Egy igazi zsebkiadvány, amelyben játékos megközelítéssel adunk magyarázatot a LEAN-eszközökről, kifejezésekről és rövidítésekről a mindennapi hatékonyság javítása érdekében.
A feladat.
Termékünkkel méltó módon tisztelegni a győri egyetem 50. éves fennállása előtt.
A megvalósítás.
Tiszta, ártatlan, és minden pillanata örömmel tölt el. Nem mindennapi teljesítmény, nem mindennapi módon tálalva. Egyik legszebb kiadványszerkesztésünk, amihez nekünk is meg kellett érnünk.
A feladat.
A szakfolyóirati kiadványszerkesztés nem egy általános dolog, hát ez sem az – ami valakinek fájón száraz, azzal mást kenyérre lehet kenni.
A megvalósítás.
A kiadványkészítés olyan, mint a főzés: minden az alapanyagokon múlik, de azért nem árt, ha egy kicsit értesz is a hozzávalókhoz. Mi nemcsak ismerjük, hanem bátran keverjük is őket, ami pedig az alapanyagokat illeti, igazi Hungarikumok.
A feladat.
A Széchenyi István Egyetemmel együtt 2007-ben alapított öregdiák lapjának teljes körű készítése és kivitelezése.
A megvalósítás.
Negyedévente újságírókkal, grafikusokkal és értékesítőkkel együttműködve az egyetem rangjához és minőségéhez illő módon mutatunk példát mind az idősebb, mind a fiatalabb generáció számára.