Megújult a Látni és látszani! kampányunk

Megújult a Látni és látszani! kampányunk

A Látni és látszani országos közlkedésbiztonsági kampányunk jó példa arra, hogy a sikeres rendezvényt is lehet, sőt kell időnként megújítani.

2017-ben megújult formában, a társadalmi felelősségvállalás szerepét központba helyezve hirdettük meg a két hónapon át tartó országos akciót. A megújított akció „kampányarca” is megváltozott: mostantól egy bagoly hirdeti, hogy a kampányban való részvétel egy BÖLCS DÖNTÉS!

Ezer autószerviz mintegy egymilló járművet ellenőrzött az akcióban, emellett külön Optikuskereső térképen mutattuk be azon optikákat, amelyek ingyenes látásvizsgálatot tartottak.

Bővebb információkról a kampány honlapjáról tájékozódhat, állandó aktivitásunkat pedig a közösségi oldalunkon követheti!

XMEDITOR

A kommentelés ennél a bejegyzésnél le van tiltva