Stratégiai tervezés

Kampánytervezés | Márkastratégia | Kommunikációs stratégia | Marketing stratégia | Gerillamarketing | Marketingkutatás

 

kampányok költségvonzata általában magas, észszerű elvárás, hogy ez az összeg ne kidobott pénz legyen, segítségével elérjük a célokat. A sikeres kommunikációt csak egy jól átgondolt stratégiai terv garantálja.

Tervezéskor kitűzzük a célokat, vizsgáljuk a piacon elfoglalt pozíciót, a konkurenciát, és meghatározzuk az alapvető kommunikációs elveket. Ezek mentén határozzuk meg a kampány elemeit, állítjuk össze a médiamixet, majd médiavásárlással biztosítjuk a felületeket. Ismerjük a legújabb kommunikációs felületeket, segítünk kiválasztani elhelyezkedésben és típusában is a legmegfelelőbbet. Kapcsolati tőkénk segítségével a legkülönfélébb onlineprinttelevíziós és rádiós, illetve outdoor megoldásokat biztosítjuk kedvező feltételekkel.

Az integrált kommunikációban hiszünk és minden esetben a leghatékonyabb kampánymegoldásokat javasoljuk.

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk médiatervezés és -vásárlás területén is. Legyen az közterület, print, tv, rádió vagy online kampány, kapcsolatrendszerünkön keresztül megtaláljuk a legkedvezőbb felületet és a legkedvezőbb ajánlatot. A médiafelületek tervezését a stratégiához igazítva végezzük, törekedve a célcsoport lehető legteljesebb eléréséhez. Jól átgondolt médiatervezéssel jelentősen növelhető a kampány hatékonysága és csökkenthetők a költségei. A kampány tervezésénél törekszünk a médiatípusok közötti átjárás biztosítására.

Referenciáink

Lépj kapcsolatba velünk!