Széchenyi Alumni Magazin

Leírás

A Széchenyi Alumni Magazin a győri Széchenyi István Egyetem közösségépítő „öregdiák lapja„, amely 2017-ben ünnepelte tízéves jubileumát.

A magazin célja, hogy összehozza és megerősítse a volt és jelenlegi hallgatóik több tízezer fős közösségét. A prémiummagazin a felsőoktatási intézmény aktualitásait szem előtt tartva mutat be olyan oktatókat, hallgatókat, valamint széchenyis diplomával rendelkező, sikeres életúttal bíró szakembereket, akik munkájukkal/életükkel/hobbijukkal példaképül szolgálhatnak. Az elegáns kivitelű, exkluzív szakmai tartalommal rendelkező közösségépítő kiadvány egyre szélesebb körben jelenik meg a politikai és gazdasági döntéshozók, vállalatvezetők, vállalkozók kezében is.

A magazin teljes létrehozása cégünk feladata, így az újságírók mellett a grafikusok és értékesítők is aktívan tesznek azért, hogy negyedévente egy, az egyetem rangjához méltó kiadvány készüljön.

Célcsoport jellemzői:

  • a gazdasági és politikai élet véleményvezérei
  • 30-65 év közöttiek
  • az Esomar-skála szerinti A, B (illetve kis részben C1) státuszúak,
  • többségében felsőfokú végzettségűek
  • átlag feletti vásárlóerővel bírnak
  • városlakók

Dátum:

Ügyfél:

Kategória:

Meggyőztük?

Kérjen tőlünk közvetlen ajánlatot!