Híreink

Würth jubileumi magazin

A Würth Szereléstechnika Kft. hazai fennállásának 30. évfordulóján az X-Meditor Kft. munkatársait kérte fel egy olyan jubileumi magazin grafikai tervezésére és szerkesztésére, amely tartalmában és megjelenésében is exkluzív módon mutatja be a Würth értékeit és történelmének mérföldköveit.

A Jubileum éve című magazin kifinomult megjelenésével, részletgazdag képi elemeivel tükrözi a Würth sajátos arculatát és megkülönböztető jegyeit.

A cég életének meghatározó alakjait személyes interjúk keretében szólaltatjuk meg Würth-ről és Würth-nél szerzett személyes tapasztalataikról, élményeikről.

Tovább olvasok

Audi Hungaria Zrt. – UniRaceDay

Az október végén megrendezett UniRaceDay-re stúdiónk rendkívül  látványos magyar és német nyelvű kártyapaklit és asztali kártyákat is készített.

Tovább olvasok

Audi Hungaria Zrt. – Az Újraélesztés Napja

Az  Újraélesztés Napjához kapcsolódóan egy figyelemfelkeltő, ötletes grafikát tervezett kreatív csapatunk, mely a gyár dolgozói körében is nagy sikert aratott.

Tovább olvasok

Idén is nagy siker volt az AUTÓTECHNIKA-AutoDIGA kiállítás

Az elmúlt években hagyománnyá vált, hogy az Automotive Hungary és az Autótechnika-Autodiga egy időben, egy helyen vonzza a járműgyártással és a járműfenntartással kapcsolatos érdeklődőket, szakembereket. Idén is tükrözte az érdeklődők száma a kiállítás létjogosultságát, hiszen rekordott döntött az látogatottság, mely naponta átlagosan 20%-kal haladta meg az egy évvel ezelőtti adatokat. Ahogy maga a kiállítás, úgy kis csapatunk is aktív mozgolódásban volt a rendezvény alatt.

  • Hivatalos sajtótájékoztató megnyitásával indult el 7. alkalommal országos balesetmegelőzési kampányunk, mely iránti szakmai elhivatottságot idén ünnepélyes aláírással koronáztuk meg a támogató partnerek jelenlévő képviseletével. A nyilatkozat aláírói:
    Dr. Nagyszokolyai Iván, az Autótechnika szakfolyóirat főszerkesztője, a „Látni és látszani 2018 – egymásért” szakmai koordinátora; 
    Stockinger-Bakonyi György, MOI Optimetrista Szekció Elnöke; 
    Nagy László, a Noptike Kft. ügyvezetője; 
    Németh József Károly, a Saint-Gobain autó üzletágának vezetője; 
    Mózes Gabriella, a Tungsram-csoport globális autólámpa-üzletágának vezetője; 
    Jankovich Szilvia, az Osram Hungary marketing menedzsere; 
    Spindler Tibor, az Autószerelők Országos Egyesületének elnöke; 
    Temesvári Ferencné, a Magyar Vizsgálóállomások és Vizsgabiztosok Szakmai Testületének elnöke; 
    Bán Sándor, az Inter Cars kereskedelmi igazgatója; 
    Marinka István, a Magyar Autóklib Műszaki és közlekedésbiztonsági szakágért felelős főtitkárhelyettese

  • A korábbi évekhez haszonlóan standdal jelent meg a Látni és látszani 2018 – egymásért akciónk és Autótechnika szakfolyóiratunk, így lehetőség nyilt a kampány iránt érdeklődőknek részletesebb tájékoztatást adni az akcióban kínált szolgáltatásokról, a jelenlévő szakmai képvelseletnek pedig a csatlakozási igény benyújtására. Emellett leendő és/vagy új előfizetőinknek itt nyílt lehetőség elsőként előfizetni szakfolyóiratunk 2019-es lapszámaira.

  • Szakfolyóiratunk fő- és felelős szerkesztői népszerű előadásokat tartottak az Automechanika Frankfurt 2018. Gépjárműfenntartóipari szakkiállításon szerzett tapasztalatokról, élményekrők, illetve a korszerű hajtásláncokról és azok karbantartásáról.

  • Az Autótechnika Országos Tanulmányi Versenynek (AOTV) egyik fordulójának is otthont adott a kiállítás maga, így a megmérettetés mellett a fiatal szakember-utánpótlás direkt betekintést nyert a szakma legfőbb hazai kereskedelmi- és szolgáltatói képviseletébe.

 

 

Tovább olvasok

7. alkalommal indult el az országos közlekedésbiztonsági kampányunk!

Látni és látszani az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság és az X-MEDITOR közös közlekedésbiztonsági kampánya immáron hetedik alkalommal törekszik arra, hogy a balesetmentes közlekedés érdekében felhívja a figyelmet a látás és láthatóság kiemelt fontosságára. Idén október 17-én kezdődik és december 7-ig tart az országos akció, melynek keretein belül a járművezetők térítésmentesen megvizsgáltathatják járművük láthatóságért felelős alkatrészeit a kampányhoz csatlakozott szervizekben. Az idei kampány kiegészítéseként a járművezetés közbeni mobiltelefon-használat szabálykövető módjára is felhívja a figyelmet. A regisztrált optikákat felkeresve pedig díjmentes látásellenőrzésre – és hasznos tanácsokra – számíthatnak a járművezetők.

Az idei évben a kampányt az Innovációs és Technológiai Minisztérium is támogatja. Szintén nagy boldogsággal tölt el bennünket, hogy idén Ördög Nóra műsorvezető és férje, Nánási Pál fotográfus népszerűsítik az akciót! 🙂

A kampány részleteiről és az akcióban való részvételi lehetőségekről az akció honlapján értesülhetsz!

Tovább olvasok

50 éves különszám

Tizenegy évvel ezelőtt, 2007 őszén jelent meg a Széchenyi Alumni Magazin első száma. A kiadvány életre hívásakor célként fogalmaztuk meg, hogy időről időre olyan sikeres életutakat és szakmai pályafutásokat, kiemelkedő eredményeket mutassunk be, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára.

Ezzel a különszámmal sem tértünk le az eddigi útról, hiszen amivel a Széchenyi István Egyetem jogelődje alapításának 50. születésnapja alkalmából megjelentetett, különleges és egyedi kivitelű magazinban foglalkozunk, az is példaértékű. Mert mi másnak nevezhetnénk azt a folyamatot, mely során egy vidéki műszaki főiskolából országosan elismert, s nemzetközileg is mind inkább jegyzett egyetem vált.

Tovább olvasok

Audi Hungaria Zrt. – IT Innovációs Nap – arculattervezés

A szeptemberi IT Innovációs Nap promotálására több PR eszközt is használt az Audi Hungaria Zrt. munkatársai körében. Így lehetőségünk nyílt a rendezvényhez kapcsolódó alapvizuál grafikai tervezésére, s a kapcsolódó termékek gyártására is.

Tovább olvasok

Hungexpo – CONSTRUMA otthonteremtési csokor 2019 kreatív tervezése

Több hónapos munka, illetve közös gondolkozás előzte meg a 2019-es Construma kreatívjának elkészültét. Ahogy a kiállítás neve is utal rá, az otthonteremtési csokor több témakört foglal magában, melyek együtt lefednek mindent, ami az otthonteremtés témájához tartozik, az építkezéstől, felújítástól a lakberendezésen át egészen a kerttervezésig.

A kiállítás ezen komplexitását ragadta meg a grafikus azzal a – kreatívon ötletes módon egy képi világban megjelenített – négy fő vizuális elemmel, melyek a csokor egy-egy részterületét szimbolizálják. A háttérben meghúzódó tervrajz, s épülő ház, valamint a középen álló szakemberek magára a húzó brandre, a Construmára utalnak. Az előtérben látható berendezett szoba az OtthonDesign kiállítást, a hátfalon, illetve a homlokzaton feltűnő fűtéstechnikai részek és napelemek a Hungarothermet és Reneot, míg a kisebb területeken megjelenő „zöld” részek a ConstrumaKertet szimbolizálják.

Tovább olvasok

A cseh Démos trade Ltd.-nél járt a Magyar Asztalos

A Magyar Asztalos munkatársai a cseh faipari szakkereskedő óriásnál, a Démos trade Ltd.-nél tettek üzemlátogatást!

Nézze meg az erről készült videónkat, s olvasson bele a Magyar Asztalos szeptemberi számában megjelent erről szóló cikkeinkbe! 🙂

Közép-európai partnerséget hirdet – Üzemlátogatáson a cseh Démos trade központjában

A magyar bútorgyártás szolgálatában – A Démos trade Kft. kínálata

A szakképzett, lojális alkalmazott lehet a kulcs – Interjú Petr Kučerával, a Démos trade vezérigazgatójával

Valódi partnerségre törekednek – Tomáš Klekar: Fontos, hogy éberek legyünk

Mert kell egy jó csapat – Bemutatkoznak a Démos Trade Kft. munkatársai

Tovább olvasok

Hungexpo – BoatShow 2019 kreatív tervezése

A nyári hónapok sem teltek el tétlenül a Stúdió életében. Grafikusaink elkészítették Magyarország legnagyobb hajós tematikájú kiállításának, a Budapest BoatShow-nak a kreatívját. A több körös egyeztetés eredményeképpen véglegesített vizuál a megrendelő kérésének megfelelően a vitorlás élet eleganciáját, szabadságát és szépségét tükrözi.

Tovább olvasok